На основание чл. 10а, от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № РД-08-672/10.12.2015 г. на Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване на държавен служител на следната длъжност:...
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Долна Митрополия
гр. Долна Митрополия,
ул. ”Св. Св. Кирил и Методий” № 39, тел./факс 064/680-704
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
На основание
чл. 10а, от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за
провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № РД-08-672/10.12.2015 г. на
Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване
на държавен служител на следната длъжност:
Началник на отдел „Местни приходи, ревизии
и контрол”, дирекция „Финансово-счетоводни дейности”.
1.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-
образователна степен – бакалавър;
-
професионална област– финанси, икономика;
-
професионален опит – 4 /четири/ години;
-
или присъден ранг – ІІІ младши;
2.
Допълнителна квалификация и умения:
-
компютърна грамотност и умение за работа с програмни
продукти;
-
да са запознати със Закона за държавния служител и
Закона за местното самоуправление и местната администрация;
-
компетентност, свързана с познаване, ползване и
прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на Дирекцията и/или
отдела. (ЗМДТ, ЗАНН, ЗН и др.);
-
предимство е професионален опит в областта на местните
данъци и такси и тяхното администриране;
-
организационна компетентност, способност за планиране и
организиране на дейността;
-
мотивация за заемане на съответната длъжност.
3.
Кратко описание на длъжността:
Организира и контролира
администрирането на местните данъци и такси и собствени приходи в община Долна
Митрополия. Ръководи и организира всички дейности, свързани с обслужването на
данъкоплатците. Контролира приемането и обработването на данъчни декларации и установяването
на административни нарушения и съставянето на актове за установяване на административни
нарушения по ЗМДТ.
4.
Минимален размер на основна месечна заплата за
длъжността – 630,00 лв.
5.
Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.
6.
Необходими документи за участие в конкурса:
-
заявление за участие, подадено лично от кандидата или
упълномощено лице;
-
автобиография;
-
декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за
провеждане на конкурсите за държавни служители;
-
копие от документ за завършено образование и други
придобити квалификации;
-
копие от документи, удостоверяващи продължителността на
професионалния опит;
-
свидетелство за съдимост;
-
медицинско свидетелство.
7.
Документи за участие се подават в сградата на община
Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39, стая 101, Дирекция
„Административно, правно и информационно обслужване”. Лице за контакти: Нина
Цветанова – началник на отдел „ПНО”, тел. 06552/24-90, GSM: 0879/ 124958;
8.
Срок за подаване на документите – до 16:30 часа на 22.12.2015 г.
9.
Списъците с допуснатите и недопуснати до конкурса
кандидати и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на
информационното табло в сградата на общината – гр. Долна Митрополия, ул. „Св.
Св. Кирил и Методий” № 39 и интернет страницата на общината: http://www.dolnamitropolia.bg.