На основание чл. 10а, от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № РД-08-672/10.12.2015 г. на Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване на държавен служител на следната длъжност:...

Дата на публикуване: 11.12.2015 06:42

ОБЯВЛЕНИЕ

Община Долна Митрополия

гр. Долна Митрополия, ул. ”Св. Св. Кирил и Методий” № 39, тел./факс 064/680-704

 

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС:

 

На основание чл. 10а, от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № РД-08-672/10.12.2015 г. на Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване на държавен служител на следната длъжност:

 

Началник на отдел „Местни приходи, ревизии и контрол”, дирекция „Финансово-счетоводни дейности”.

 

1.      Минимални изисквания за заемане на длъжността:

-          образователна степен – бакалавър;

-          професионална област– финанси, икономика;

-          професионален опит – 4 /четири/ години;

-          или присъден ранг – ІІІ младши;

2.      Допълнителна квалификация и умения:

-          компютърна грамотност и умение за работа с програмни продукти;

-            да са запознати със Закона за държавния служител и Закона за местното самоуправление и местната администрация; 

-            компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на Дирекцията и/или отдела. (ЗМДТ, ЗАНН, ЗН и др.);

-            предимство е професионален опит в областта на местните данъци и такси и тяхното администриране;

-            организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;

-          мотивация за заемане на съответната длъжност.

3.      Кратко описание на длъжността:

Организира и контролира администрирането на местните данъци и такси и собствени приходи в община Долна Митрополия. Ръководи и организира всички дейности, свързани с обслужването на данъкоплатците. Контролира приемането и обработването на данъчни декларации и установяването на административни нарушения и съставянето на актове за установяване на административни нарушения по ЗМДТ.

4.      Минимален размер на основна месечна заплата за длъжността – 630,00 лв.

5.      Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.

6.      Необходими документи за участие в конкурса:

-            заявление за участие, подадено лично от кандидата или упълномощено лице;

-          автобиография;

-            декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;

-            копие от документ за завършено образование и други придобити квалификации;

-            копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

-          свидетелство за съдимост;

-          медицинско свидетелство.

7.      Документи за участие се подават в сградата на община Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39, стая 101, Дирекция „Административно, правно и информационно обслужване”. Лице за контакти: Нина Цветанова – началник на отдел „ПНО”, тел. 06552/24-90, GSM: 0879/ 124958;

8.      Срок за подаване на документите – до 16:30 часа на 22.12.2015 г.

9.      Списъците с допуснатите и недопуснати до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на общината – гр. Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39 и интернет страницата на общината: http://www.dolnamitropolia.bg.