Конкурс за длъжност Главен експерт „Инвеститорски контрол“, отдел „ТСУ“, дирекция „Устройство на територията и стопански дейности“

Дата на публикуване: 20.11.2023 13:47

На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-08-676/20.11.2023 г. на Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване на държавен служител на следната длъжност:

 

Главен експерт „Инвеститорски контрол“, отдел „ТСУ“, дирекция „Устройство на територията и стопански дейности“

  1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • образователна степен – бакалавър
  • професионална област– инженерна или икономика;
  • професионален опит – 2 /две/ години;
  • или присъден ранг – ІV младши;
  • да са запознати със Закона за държавния служител и Закона за местното самоуправление и местната администрация;
  • компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на общината. (Закон за нормативните актове, Закон за администрацията, Закон за обществените поръчки, Закон за общинската собственост, Закон за устройство на територията, Закон за опазване на околната среда и др.).
  1. Допълнителна квалификация и умения:
  • дигитална компетентност и умение за работа с програмни продукти;
  • организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
  • мотивация за заемане на съответната длъжност.
  1. Кратко описание на длъжността:

Участва в разработването на бюджетната програма за обектите от инженерната инфраструктура на общината и за обектите, общинска собственост, за поддръжка и основен ремонт. Подготвя строителни книжа на обекти, финансирани от общината, при което осъществява инвеститорски контрол. Проверява договорите на проектанти и строители преди сключването им.

  1. Минимален размер на основна месечна заплата за длъжността – 780,00 лв.
  2. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю, свързани със Закон за обществените поръчки, Закон за нормативните актове, Закон за администрацията, Закон за общинската собственост, Закон за устройство на територията, Закон за опазване на околната среда и др.
  3. Необходими документи за участие в конкурса:
  • заявление за участие, подадено лично от кандидата или упълномощено лице;
  • автобиография;
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители
  • копие от документ за завършено образование и други придобити квалификации;
  • копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  1. 7. Документи за участие се подават в сградата на община Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39, Център за административно обслужване. Лице за контакти: Снежина Найденова – началник на отдел „ЧР и бюджет”, тел. 06552/24-90, GSM: 0889/ 239955.
  2. 8. Срок за подаване на документите – до 16:30 часа на 01.12.2023 г.
  3. 9. Списъците с допуснатите и недопуснати до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на общината – гр. Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39 и интернет страницата на общината - www.dolnamitropolia.bg.

Прикачени документи

Наименование Брой тегления
ФОРМУЛЯР ЗА ОКОНЧАТЕЛНИТЕ РЕЗУЛТАТИ НА КАНДИДАТИТЕ.pdf 64 Изтегли документ с име "ФОРМУЛЯР ЗА ОКОНЧАТЕЛНИТЕ РЕЗУЛТАТИ НА КАНДИДАТИТЕ.pdf"
Протокол допуснати.pdf 81 Изтегли документ с име "Протокол допуснати.pdf"
Профил на купувача - ЦАИС ЕОППредварителни обявленияВътрешни правилаПрофил на купувача до 19.02.2015Кметства