Конкурс за длъжност Главен експерт „Инвеститорски контрол“, отдел „ТСУ“, дирекция „Устройство на територията и стопански дейности“
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-08-676/20.11.2023 г. на Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване на държавен служител на следната длъжност:
Главен експерт „Инвеститорски контрол“, отдел „ТСУ“, дирекция „Устройство на територията и стопански дейности“
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образователна степен – бакалавър
- професионална област– инженерна или икономика;
- професионален опит – 2 /две/ години;
- или присъден ранг – ІV младши;
- да са запознати със Закона за държавния служител и Закона за местното самоуправление и местната администрация;
- компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на общината. (Закон за нормативните актове, Закон за администрацията, Закон за обществените поръчки, Закон за общинската собственост, Закон за устройство на територията, Закон за опазване на околната среда и др.).
- Допълнителна квалификация и умения:
- дигитална компетентност и умение за работа с програмни продукти;
- организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- мотивация за заемане на съответната длъжност.
- Кратко описание на длъжността:
Участва в разработването на бюджетната програма за обектите от инженерната инфраструктура на общината и за обектите, общинска собственост, за поддръжка и основен ремонт. Подготвя строителни книжа на обекти, финансирани от общината, при което осъществява инвеститорски контрол. Проверява договорите на проектанти и строители преди сключването им.
- Минимален размер на основна месечна заплата за длъжността – 780,00 лв.
- Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю, свързани със Закон за обществените поръчки, Закон за нормативните актове, Закон за администрацията, Закон за общинската собственост, Закон за устройство на територията, Закон за опазване на околната среда и др.
- Необходими документи за участие в конкурса:
- заявление за участие, подадено лично от кандидата или упълномощено лице;
- автобиография;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители
- копие от документ за завършено образование и други придобити квалификации;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
- 7. Документи за участие се подават в сградата на община Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39, Център за административно обслужване. Лице за контакти: Снежина Найденова – началник на отдел „ЧР и бюджет”, тел. 06552/24-90, GSM: 0889/ 239955.
- 8. Срок за подаване на документите – до 16:30 часа на 01.12.2023 г.
- 9. Списъците с допуснатите и недопуснати до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на общината – гр. Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39 и интернет страницата на общината - www.dolnamitropolia.bg.